Planet Earth

Såg just klart serien Planet Earth, en serie som handlar om våran planet helt enkelt.
Snygga foton och fina miljöer, lite synd att man inte fick se något från riktigt havsdjup eller djungeln men annars så gillade jag serien starkt. Serien är egentligen 10 timmar men jag och Lotten såg bara 6 timmar.
Varje "avsnitt" är på 2 timmar varav 1 timma är diaries, vilket vi bara såg på det första "avsnittet".
Vart kanske lite enformigt mot slutet men jag är sjukt glad att jag har sett serien.
Alla bör se den tycker jag.
Trotts vissa missar osv så ger jag serien nog 8/10.



Har även tagit hål i mitt andra öra ikväll, taggar att töja även det örat till 12mm.
Får se om jag kommer töja vidare i framtiden eller om jag kommer vara nöjd med 12.

Imorgon så ska jag och Lotten försöka få fler saker avklarade på våran "To Do List".
Något vi lagt till är att se alla 6 Star Wars filmer, GALET taggad!
Trotts att jag sett alla 2 gånger förut så är jag taggad, och hon har inte sett alla så ^^.
Blir även att köpa dessa fina hörlurar innan sommaren, mest troligt i slutet på denna/början på nästa månad.
Samt en MP3 ofc, det kommer bli så nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0