Skola = ångest?

Det är bara några veckor kvar av läsåret, men jag har så ofantligt mycket kvar att göra.
Tänkte som vanligt göra en lista, denna ska då vara fylld med alla skoluppgifter jag har kvar.
Det jag har kvar att göra är alltså följande:

Samhällskunskap - Redovisning Gängkriminalitet
Svenska - Grupp prov på boken Candide (ca. 120 sidor)
Konstruktion - Prov i hållfasthetslära, rest prov. 1 + 2
Engelska - Glosor och text varje vecka, rest upg. diagnos
Design - Göra klart tåg projektet
Biologi - Evolutionsteorin
Matte - Jobba vidare som vanligt samt kapitel prov.
Fysik - Prövning på hela kursen
CNC - Praktiskt och teoretiskt prov

Så har en del att göra just nu, känner "verkligen" taggen.
Jaja, kunde varit värre antar jag, bara att försöka kämpa den sista biten nu.
Såhär känner jag iaf just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0