Trevlig helg

Då hade man just kommit hem från en runda på stan där jag uträttade lite ärenden.
Har nu förhandsbokat följande spel:

Assassin's Creed: Brotherhood
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Metroid: Other M
Brink

Innan jag for på stan så tog jag mig en sväng förbi COOP och köpte lite frukter, nötter, frön och ett grönt te.
För att sedan köpa mig en fruktskål att placera all frukt i.
Såhär vart det:


En lista på det jag har köpt:

Grönt te (Fairtrade)
Bananer (Fairtrade)
Vindruvor (KRAV)
Frysta bär (KRAV)
Kiwi (KRAV)
Nektariner
Passionsfrukt
Körsbär
Äpplen
Solroskärnor
Valnötter
Cashewnötter
Paranötter
Fruktskål

+ en hemlighet.

Allt detta för att jag och Lotten ska få njuta av en underbar fredagkväll.
Det må vara aningen dyrt att leva på "topp", men skulle ändå säga att det är värt det då det är min sista helg innan jag börjar jobba igen.

Vi ska även gå på Inception imorgon (lördag), hoppas den kommer vara bra.
Har hört både positivt och negativt om filmen, så jag får se för mig själv.

Tyckte även det var dags att lägga upp en bild på mitt pimpade Wii.



Hoppas ni andra får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: 10773n

haha men sweet :D fast nu vet jag ju :O

2010-08-06 @ 16:55:56
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/
Postat av: Fredde

Fruktmannen, nyttigt iaf :) gott också för den delen. Men inte det billigaste du hade på bordet :D

Snyggt Wii också föressten lite stekigt sådär.

2010-08-09 @ 21:47:54
URL: http://fersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0