5 år med Parkway Drive

Parkway är ett grymt band som jag lyssnat på i ca. 2 år skulle jag tro. Helt klart ett favorit band som jag känner ett stort sug att se live (Metaltown 2011?). Här nedan så kommer jag lägga upp en låt från varje skiva dom släppt och denna låt kommer givetvis att vara min favorit på just denna platta. Enjoy!

Deras EP gick under namnet "Don't Close Your Eyes", bästa låten på EPn är helt klart Flesh, Bone and Weakness.

Deras första studioalbum var "Killing with a Smile", bästa låten på albumet är Pandora.

Andra albumet var "Horizons", deras utan tvekan bästa platta. Bästa låten enligt mig är Idols and Anchors.


Deras nyaste album är "Deep Blue", skivans utan tvekan bästa låt är Sleepwalker.


PS: Har ni några förslag på hur jag skulle kunna förbättra mina band recensioner så feel free att nämna hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0