A new chapter?

Då hade man börjat röra på sig, så hemskt var det inte.
Kan visserligen bero på att man inte gör det själv.

Jag och Lotten har ett 12 veckors program att följa, iaf om jag kom ihåg rätt.
Vi ska börja på måndag, men har beslutat oss för att köra lite uppvärmning inför.
Kommer nog bli nice, hoppas det försvinner några kilon :)

Dessutom så ska jag väll boka tid för tatuering imorgon hade jag tänkt mig.
Ska bli riktigt nice, får se när det blir av.
Bild kommer jag givetvis komma med då den är klar.

Är även aningen fest sugen, man borde ju passa på medan vädret är bra, eller?
Får se vad som händer denna helg, har iaf planerat i mitt huvud att det blir LAN nästa fredag, men får se.

Kan det vara så att jag öppnat ett nytt kapitel i mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0