Booba

Uääh, måste fixa styrspaken till mina två N64 kontroller, känns aningen segt, lär inte bli gratis heller.
Lyckligtvis så är det ju värt det iaf.

Räknade ut att jag hade mer pengar än jag trott, så det kan nog bli rätt nice detta :)
Tror Mario Kart ska få vänta tills skolan börjar, Metroid och Assassin's Creed känns aningen prioriterade.

Har tänkt lägga ut bilder på mitt pimpade Wii, men det får komma senare, kanske även hela mitt N64 paket, det återstår att se.

Då jag ändå inte skriver om något vettigt kan jag länka till min och Lottens filmblogg som vi just återupplivat, finns lite få filmer för tillfället, men det lär öka rätt rejält med tiden. Kolla iaf in den på: Radio Active Movie Kittenz.

Rulla långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0