Gaming update

Då har man nästan spelat ut Super Smash Bros Brawls story line.
Tycker att det är sjukt välgjort men mellan 60-80% är det väldigt enformigt.
I övrigt tycker jag också spelet är sjukt bra, roliga events, bra grafik, skön spelkänsla.
Mycket mycket värt inköp.

Köpte Super Mario Galaxy 2 igår, ska väll sätta mig och spela det framöver, känns även det som ett sjukt värt inköp, men det återstår helt enkelt att se. Tycker att det första spelet var sjukt bra, tror nästan tvåan kommer att vara ännu bättre.


Har ju funnit så mycket bra spel till Wii nu på sistonde som jag inte tänkt på förut.
T.ex. Mario Kart, New Super Mario Bros, Guitar Hero 3-5, Metroid Prime Triology osv osv.
Hade tänkt vänta ett tag nu med att köpa spel och spela ut dom jag har just nu.
Har ju en hel del att spela, känns riktigt nice faktiskt.

Sedan har jag köpt lite tillbehör till mitt Wii, en hållare till konsolen med kylning, blå neon och hållare/laddare för 2 Wii kontroller. Samt ett Super Mario skin till konsolen och 2 Wii kontroller.
Kommer bli sweet då jag fått hem dom.

Ska iaf på LAN imorgon, om det blir hos mig eller Linus vet jag inte ännu, men vi ska iaf köra som vi gjorde förra året. Blir väll mest Pre-TBC WoW, men även lite HoN kan jag tänka mig. Kommer nog bli sjukt roligt.

Hoppas alla har ett bra lov/semester.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0