Hmmm...

Sitter och funderar lite...
Ska jag köpa Assassin's Creed II, Metroid Prime Triology eller Mario Kart Wii?
Det kommer både ett nytt Assassin's Creed och ett Metroid till hösten.
Mario Kart är däremot på special pris just nu.

Det som jag känner är att Assassin's Creed kommer jag lira på PC och har typ inte så mycket PC-spel just nu. Metroid vore ju så galet kul, men det kan visserligen få ett lägre pris, dock kan triology försvinna om man har otur. Mario Kart ligger på 400:- nu med en ratt, kan nog inte bli så mycket billigare.






Kommentarer
Postat av: Corny

Skulle du kunna gå in på min blogg och se om du känner igen filmen ja snackar om? Behöver verkligen hjälp!!!

Alla tips uppskattas!

2010-07-28 @ 23:19:09
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: Sara ★

jahapp? på vilket sätt höhö :3

2010-07-29 @ 11:57:45
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

mariokart dirr? Dessutom hade du bedragit din tatuering om du inte köper mariokart!

2010-07-29 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0