Kommande till Wii

Sitter uppe sent och kollar lite spel som ska komma till Wii.
Har väll hittat några intressanta ändå.

Donkey Kong Returns:

Det är då kommande Donkey Kong spel. Det kommer vara i båda 2D och 3D.
Du kommer att kunna spela Co-op, så tror det kan bli riktigt kul.
Jag har väll inte jätte höga förväntningar på spelet, men jag hoppas iaf på succé.
Spelet ska komma någon gång under detta år.

Kirby's Epic Yarn:

Detta spel känns aningen barnsligt och väldigt likt Little Big Planet,
men jag som ett stort Kirby fan kommer mest troligt att köpa spelet.
Lär inte bli vid releasen men definitivt någon gång, har vissa spel jag prioriterar högre.
Har inte alls några förväntningar på detta spel, mer än att man ska vilja spela ut det.
Kommer ut någon gång under året.

The Legend of Zelda - Skyward Sword:

Detta spel tror jag verkligen kan bli något bra, har väldigt höga förväntningar på det.
Jag har en känsla av att det mycket väl kan bli ett av de bättre Zelda spelen,
dessvärre har jag spelat på tok för lite Zelda, men ska nog ta och spela igenom de Zelda spel som jag har innan jag köper detta.
Spelet ska komma någon gång under året, när får vi se, så kanske har jag hunnit spela aningen mer Zelda innan dess.

Metroid - Other M:

Även detta spel har jag väldigt höga förväntningar på.
Men känner att jag vill spela lite mer Metroid innan jag köper spelet, Metroid Triology kanske?
Tror verkligen att det kommer bli sjukt kul, så blir väll att införskaffa någon gång då man har pengar över.
Spelet ska komma till hösten detta år, hoppas de andra spelen kommer runt samma tid.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

yes, den är verkligen magisk ;D och bakgrunden fixade jag i PS, tog 5 min så inget märkvärdigt :D hehe

2010-07-12 @ 11:49:17
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0