Mirror's Edge

Tagga köpa det nästa vecka!
Tycker kanske jag borde köpt det för längesedan, men men... bättre sent än aldrig.
Blir nog att sitta och lira på all tom tid som jag kommer få (antar att det blir rätt många timmar).



Har ju en hel del spel jag vill ha nu, antalet ser inte ut att sjunka, snarare tvärtom!
Tyvärr så måste jag nog göra en lista, vet att det finns folk som ogillar mig för det.
Anyways, här kommer en lista på spel som jag vill ha:

Call of Duty: Modern Warfare 2
Bioshock 1 & 2
All Points Bulletin
Final Fantasy XIII
Mirrors Edge
Tekken 6
Virtual Fighter 5
Assassins Creed 1 & 2
Dante's Inferno
Devil May Cry 4
Tony Hawk's Project 8
Tony Hawk's Proving Ground
Skate

Har ni några tips på bra spel för PC eller PS3 så är det bara att nämna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0