Ninjaaaaz :D

Kom just hem från stan, hade lektion på Mimerskolan så det var väll huvudorsaken att jag var där.
Däremot så tog jag mig en tripp på stan också.
T.ex. köpte jag Mirror's Edge ^^, dessutom så kikade jag på hemlisar till Lotten, mycket spännande!
Då jag kom hem så fick jag höra av Peter att jag nästa måndag ska ta handledar kursen inför att få övningsköra,
känner mig väldigt "taggad" på det, men men... kommer väll vara skönt att få det överstökat.
Sponsrade förövrigt Unicef då jag var på stan :D (20:- men alltid något)

Lottens "best of" lista inför Hurricane Festival
http://open.spotify.com/user/10773n/playlist/2RkvShcmTRLaqoRPdOvhMF
Min "värda band" lista inför Hurricane Festival
http://open.spotify.com/user/edh0lm/playlist/7cyurEhCJ7CmhCtEh1YOoU

Taggar att träffa Lotten imorgon, men idag blir det nog att smälla till med lite skolarbete och eventuellt lyxa till det med lite Mirror's Edge om jag känner mig värdig det. Förhoppningsvis så är HoN servrarna öppna också :D
Har ni inte provat HoN ännu, så ge det ett försök och ge inte upp direkt.
Det ÄR kul att spela!

Tänkte bjuda på en bild på min söta vän Adin som ska till Japan på fredag.

Kommentarer
Postat av: anonym

Han är väldigt söt! Önskar att jag också hade några bilder på honom..

2010-03-29 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0