27/5 del 2

Vart att chilla lite vid datorn innan middagen som var väldigt god.
Vart först en svamp och ost paj till förrätt och sedan en tacopaj, väldigt goda båda två.
Efter middagen så kom mormor och morfar ganska så direkt, det var väldigt trevligt att träffa dom.
Vi satt och snackade, men efter bara ett litet tag så kom min morbror, moster och kusin.
Det vart fika som även det var gott.

Under tiden vi fikade så går Adin och Fabian förbi mitt hus, stoppar ett paket i min grannes brevlåda för att sedan ringa mig. Då säger Adin med knappt förvrängd röst "kolla din brevlåda". Paketet var sött omslaget med lila papper samt en ful liten gubbe och en pratbubbla där det står "JAG KOMMER PÅ TVÅ RÖDA!", i paketet så var det en CNC uppgift som jag antar att Joakim hade gjort. Mycket underlig gåva. Det som var komiskt var ju att dom verkade tro att dom var osynliga, men mamma sa "Ska du inte bjuda in dom på lite fika?, Vågar dom inte komma in?".
Vet inte om jag tycker det vart lite fail över det där eller inte.

Efter fikat så for jag och mötte Lotten med cykel.
Det var en trevlig cykeltur hem till mig där vi åt fika och jag fick presenter. :)
Efter jag öppnat paketen så satt vi mest och chillade hela kvällen, men det vart ändå en hel del plugg också.

Sakerna jag fick var:

500 + 300:-
250:- bio
Teckning
Prydnads kudde
Påslakansett
Fotografi från då jag var 2 år.
Ska även få något stort idag (28/5), tippar på en TV men man vet aldrig.
Har även fått kläder för ca. 2500:- samt 1500:- lösa pengar.

Sist men INTE minst, presenterna jag fick från Lotten:

4st "Mario pärlplattor"
En tyg väska med en förstärkare på
En retro T-shirt som ser ut som en döskalle
T-shirten är SÅÅÅ amazing, pärlplattorna SÅÅÅ awesome och tygpåsen SÅÅÅ praktisk.
TACK och åter TACK älskling för magiska presenter, älskar dig baota mycket!

Får se vad jag får för något idag då, man kan aldrig vara säker.
Skulle vilja sammanfatta min födelsedag som en riktigt bra födelsedag.
Tack så mycket alla som grattade mig, uppskattas :)

Tänkte bjuda på en sjukt bra låt som tack för allt jag fått och alla gratulationer:


Kommentarer
Postat av: 10773n

hehe, mys :3

2010-05-28 @ 12:23:00
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0