Då var helgen slut...

Då var helgen slut, men trotts det så har jag ju lov hela veckan, bortsett från prov nu på fredag.
Måste plugga under veckan, men det lär ju gå rätt bra tror jag nog.
Kände att det gick oförväntat bra på de två sista proven jag hade.

Ska på stan imorgon och uträtta lite ärenden på banken samt följa Fabian som ska köpa diverse saker.
Kommer nog bli en trevlig dag, i alla fall om jag inte vaknar allt för sent.
Blir nog att försöka kliva upp runt 11-12 någonstans för att sedan väcka Fabian.

Kan bli ett eller annat HoN game innan jag ska sova, men vi får se.
Saknar Lotten rätt så mycket känner jag, trotts att vi senast var med varandra innan middagen i lördags.
Blir att hjälpa Linus lite med matten imorgon kväll också, det är han värd.

Ha en trevlig vecka gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0