Fett fin dag.

Har varit en väldigt trevlig dag än så länge måste jag säga!
(Bortsett från att jag vaknade 04.20 och var vaken en timma för att sedan somna om och vara stendöd vid 7.)
For till skolan, men kom typ 5 minuter sen till matten, missade genomgången på det nya kapitlet, men förstod det rätt så fort så jag jobbade till andra "b" uppgiften, efter det hade vi konstruktion som inte alls var en givande lektion (tyvärr). Då vi haft det så vart det att käka lunch, "greenburgers" med potatis och dragonsås.
Var inte så jätte gott, men det gick ner.

Då man käkat vart det dags för grupp prov i svenska B, gick rätt så bra tycker jag, nästa del av provet ska vi göra imorgon, ska vara betydligt svårare.
På 3-timmars hålet så for jag och jocke först till mig för att chilla lite, efter det upp till honom för att han skulle hämta sin börs, sedan ner på stan för att uträtta lite ärenden. (Hade GIVETVIS min longboard som färdmedel på denna tur.)
Ärendena vi uträttade var att jocke skulle göra lite transaktioner på banken, efter det gick vi till teknik magasinet och kollade in MP3n jag tänkt köpa, den fanns givetvis inte i lagret, men han rekomenderade en annan MP3 som jag kollat på förr. Då vi chillat ett tag på stan vart det dags för biologi.
Vi har ju en relativt underlig biologi lärare måste jag säga, orkar inte gå in så mycket mer på honom just nu, kanske blir att dedikera honom sitt egna inlägg.

Efter biologin så gick jag och jocke åter på stan. Tog ett lån av honom på 100:- för att har råd med min nya skönhet samt ett minneskort åt henne. Efter det så går vi in på Core Store för att söka oss in på djupet av deras affär (vad jag nu menar med det vet bara jag ^^). Sedan satte vi oss och åt mjukglass, sjukt gött med en bägare med blåbärs glass och tutti-frutti strössel :D
Då vi suttit och snackat lite medan vi åt glass så vart det givetvis dags att fara hem.

Nu sitter jag hemma i mitt rum, skriver ett blogginlägg medans jag flyttar över musik på min nya MP3.
Summerar dagen till en mycket trevlig och mycket varm dag. 8/10 i betyg!

Bild på beautyn:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0