Nu är slutet nära.

För var dag som går lutar det mer och mer mot att Pier Pressure blir av, men jag får se hur jag gör med det där. Eftersom att jag vill på Metaltown också, men ingen annan än jag är ju taggad så det kanske bara blir Pier Pressure, men samtidigt vore det ju fint med West Coast Riot, men atm tycker jag inte dom har nog värda band kanske, är osäker som fan på hur jag ska göra, men Pier Pressure känns iaf som bestämt. Måste ta och kolla hur mycket det skulle kosta för bara Pier Pressure. Förhoppningsvis inte allt för mycket.

Tagga Slagsmålsklubben, Johnossi, Haddaway, Millencolin, Promoe och Timbuktu i helgen!
Sjukt nice måste jag säga, sen fyller jag ju år imorgon, jag klagar då inte!

Något som däremot suger är ju att man ska ha Fysik A prov nu på måndag, det känner jag inte alls äns lite tagg på. Tid är ännu inte bestämt, så får se när det blir men hoppas på efter lunch.
Imorgon så är det sovmorgon till 11.45 och har Konstruktions prov direkt, sen på fredag så har jag sovmorgon till 11.25 och då är det CNC prov direkt. Lär bli att utnyttja dessa två sovmorgnar på bästa sätt (att plugga). Förhoppningsvis så gör jag det också, blir fan arg på mig själv om jag inte gör det. Nu blir det väll att göra te och något ätbart att fika medan jag ska plugga fysik, konstruktion och CNC.

Det finns iaf något positivt i det hela, och det är att efter fysik provet så har jag lov en vecka innan jag ska börja jobba, OJ vad jag ska ta vara på denna vecka som kommer. Blir nog att boka tatueringstid också, finfint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0