10 år med SMK

Idag var det 10 år sedan Slagsmålsklubben bildades, det tänkte jag fira med ett blogginlägg.

2001 släppte dom en skiva som gick under namnet Fest i Valen, bästa låten enligt mig är Hit Me Hard

2002 kom Live in Rødby men hittar inte några direkta låtar från just den skivan.
2003 kom bland annat vinylen Hyresklossar vars bästa låt går under samma namn.

2003 kom även skivan Den Svenske Disco vars bästa låt jag har svårt att välja, men får väll ta Övningsköra då.

2004 kom bland annat CDn Hit Me Hard vars bästa låt är Supermaskinen.

Samma år kom även Den Officiella OS-låten vars bästa låt är "Kiosken är Vidöppen"

2004 kom även skivan Sagan om Konungens årsinkomst som jag personligen tycker är en av deras bästa skivor, vilket gör det väldigt svårt att välja favoritlåt, men om jag verkligen måste välja så tar jag nog Terror Flynn Ok Ok

2005 släppte dom His Morning Promenade vars bästa låt är Fixa Halvljuset.

2007 släppte dom 2 skivor, den ena var Malmö Beach Night Party där den bästa låten har samma namn.

Den andra skivan var givetvis Boss For Leaders där den bästa låten, trotts starka konkurrenter är Sponsored By Destiny.

Enligt säkra källor ska dom käka tårta och dricka billig champagne för att fira denna magiska dag.
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: mathea

Slagsmålsklubben ♥ Luve!

2010-11-12 @ 17:49:08
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0