5 år med Paramore

Paramore är ett band som jag lyssnat en hel del men detta under perioder, ett sjukt bra band enligt min mening.
Såg dom i somras på Pier Pressure, något jag inte alls ångrar, bortsett från att det kunde vart på ett bättre ställe, men som sagt, ångrar inte det minsta att jag såg dom. Bandet har släppt 3 album, kommer nedan att nämna min favoritlåt från varje platta.

Första skivan dom skapade var "All We Know Is Falling", bästa låten på denna skiva är utan tvekan Emergency.

Deras andra skiva (kanske den bästa) är "Riot!", skivans bästa låt är Let The Flames Begin.

Deras nyaste album är "Brand New Eyes", en helt klart duglig skiva vars bästa låt är "Careful"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0