Assassin's Creed: Brotherhood!!!

Äntligen har jag fått mitt AC: Brotherhood och känner mig extremt nöjd med inköpet. Började med att lira multiplayer, tog 1 game att lära sig ungefär sen gick det rätt så bra. Verkligen olika tekniker folk använder sig av. Då jag var halvvägs till lvl 7 så kom inte det in nå folk på något game så fick nöja med den multiplayer del jag fått ta del av. Så jag tog istället initiativet till att spela single-player vilket också är sjuuuukt kul det med. Rekommenderar detta spel enormt mycket.

För tillfället ligger väll betyget på kanske 9.8

Kommentarer
Postat av: 10773n

bra betyg du gav ett spel du skrek "JÄVLA FITTMONGOSPEL" till :)

2010-11-19 @ 10:00:28
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0