360 lirandet börjar ta fart, men farten måste öka.

Har kommit fram till att jag verkligen gillar Fable II, det har väll vissa tillfällen som det blir rätt trist, men overall ett mycket roligt spel måste jag säga. Är nu vid "The Spire", det vill säga att jag gjort ca. 60-70% av spelet, så det är ju ex. antal timmar kvar innan jag spelat ut det. Då jag väl gjort det hade jag tänkt styra upp lite spel recensioner här på bloggen. Mestadels för min egen skull, men givetvis även för de som vill läsa dem.

Har även 28/31 karaktärer i Soul Calibur IV, så det borde nog bli klart om inte allt för länge, måste prova lite andra sätt att spela än bara story mode. Har spelat ut Guitar Hero 3 med Lotten, och snart klar med Guitar Hero 4 som jag spelar tillsammans med Fabian. Så har ju iaf något att skriva om.

Det känns ju aningen sorgligt att ha spelat ut spelen (som jag iofs lär spela lite ändå), samtidigt som det känns skönt. Jag menar, spelen är ju bra och roliga att spela, men man vill givetvis bli klar med det man påbörjat.
Jag har alltså nästan klarat ut 4/17 spel jag har till mitt Xbox 360 (som ständigt fylls på), det börjar bli dags att ligga i lite känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0