Headweb

Hittade just en nice sida som jag tror många kan ta nytta av.
Denna sida heter alltså som rubriken, "Headweb".
Det är helt enkelt en hemsida där man kan ta det lagliga alternativet och hyra filmer på internet.
Visserligen går det att hyra film i affärer, men dagens befolkning blir allt latare, ska man dessutom vara väldigt petig så sparar man på miljön.

Hur är det med priserna då?
Jag tänkte ge lite exempel så att vi kan få en snabb överblick av sidan.

Forrest Gump, en gammal goding, pris för denna är 29:-
Kick-Ass, relativt ny på dvd, pris för denna är 39:-

På samma sätt fortsätter fördelningen, aningen nyare filmer 39:-, medan äldre går på 29:-
Man får heller inte glömma att man får se den film man hyr hur mycket man vill under 24 timmar, givetvis med start från att man hyr.

Hur betalar man?
- Headwebkonto
- SMS
- Kontokort
- Kampanjkod (presentkort/rabattkod)

Hur är det med utbudet då?
Jag tycker det är ett bra utbud, totalt 2710 filmer som jag antar kommer öka med tiden. Dessutom är det ett relativt väl utvalt utbud, mycket filmer man hört talas om osv osv.
Väääldigt mycket bättre utbud än Voddler måste jag då säga.

Tror att det kan vara ett väldigt bra alternativ till att ladda hem, verkar väldigt simpelt, priserna verkar rimliga.
Som sagt, ni som tror detta kan vara något tycker jag ska använda tjänsten, dessutom sprid denna väldigt värda idé.

Slutligen... hur hittar man till hemsidan?
Jo, man klickar på bilden nedan.

Kommentarer
Postat av: 10773n

eller så laddar man bara hem

2010-09-22 @ 21:58:36
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/
Postat av: 10773n

damn im smart!

2010-09-22 @ 21:58:59
URL: http://joenajsiowaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför i helvette skulle jag när det tar typ 5-10 minuter att ladda ner? ÅNEJ MILJARDÄRER FÖRLORAR LITE PENGAR

2010-09-30 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0