Veckans releaser + nästa vecka

Tänkte att man kanske ska börja föra in lite om varje veckas releaser då det kommer till spel världen.
Denna vecka har alltså följande spel kommit ut på marknaden (som jag anser värda att lägga märke till):

Halo Reach - Xbox 360

NHL 11 - PS3 och Xbox 360

Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - Xbox 360, PS3, Wii och DS

Sedan så kom jag på att det kan vara aningen intressantare att få veta vad som ska komma.
Så därför lägger jag till nästa veckas releaser:

Dead Rising 2 (24/9) - PS3, Xbox 360 och PC

Guitar Hero: Warriors of Rock (24/9) - PS3, Wii, Xbox 360

Civilization 5 (24/9) - PC

F1 2010 (24/9) - PS3, Xbox 360

Som grädden på moset så kommer Playstation 3 Slim 320 GB den 22/9.

Känslan av att jag missat något finns, men det är inte säkert att jag lyckats göra det.
Hoppas att min nya idé är vettig och att den uppskattas, kommer alltså att komma en liknande lista varje vecka, finns en chans att jag ändrar hur jag lägger upp det, men känner mig tveksam.

Game on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Max Payne 3 släpps inte förrän andra kvartalet 2011..

2010-09-21 @ 03:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0