Och nu?

Jag har 2 stycken Leonardo uppdrag kvar, men tror jag nöjer mig såhär, iaf tills vidare. Men jag har för tillfället ingen aning om vad jag ska göra nu, känns som att jag inte har något att göra längre. Har givetvis ett flertal spel som jag nämnde i tidigare inlägg, men ingen aning om vilket jag är sugen på..

Känns typ som att man kanske borde plugga lite kemi eller något, men känner inte alls taggen eller stressen,  antar att det känns för långt bort. Har iaf hört av mig till prövningsansvarig nu och väntar på svar.
Anyhow så hade jag min första religions lektion idag, pretty nice lärare och det verkar inte allt för svårt att få bra betyg med tanke på upplägget. Ska se klart dokumentären "The Life of Buddha" som BBC har gjort, ca. 25 min kvar.
Hade även första NK A lektionen idag, verkar även det rätt chill eftersom vi ska spendera mestadels av tiden med att läsa Biologi, mycket nice.

Dessutom så har jag börjat lyssna rätt mycket på Skrillex, vilket får mig aningen taggad på Emmaboda, bortsett från att det är galet långt och typ bara Skrillex som är nice. Ingen aning om vad det ska bli för festival i sommar faktiskt, om det ens blir någon. Men det borde det ju bli, eller?

Tills vidare, lite Skrillex.

Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Jo jag vet men om man tänker på alla dem som också äter mat samt dricker masa vatten utöver det - dem kissar inte som jag, känner ingen som gör det, nästan. :P

Jag har provat mig fram i över ett år och som sagt så blir jag kissnödig av ett enda glas vatten så ja, fattar inte. :P

2011-01-17 @ 21:03:58
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0