Gratis lir via Steam

Håller för tillfället på att ladda hem 4 gratis MMORPG som finns på Steam, samt Bloodline Champions. Har tänkt att prova på dessa spel för att sedan skriva recensioner om hur min upplevelse har varit. Såhär på förhand då jag bara sett trailers på spelen så känner jag att det är väldigt mycket "kopior", jag är en sån som sällan vill kalla spel för kopior, men vissa av dessa spel har varit extrem fall.

T.ex. så var en av trailersarna snarlik med Vanilla trailern till WoW. Sedan så ser karaktärer i ett annat spel precis ut som att Marvel skulle gjort spelet, och ett annat spel som ser precis ut som Halo fasst som MMORPG. Så det ska bli väldigt intressant.

Tänkte även passa på att gratta min lillebror Erik som fyller 11 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0