Livet just nu

Imorgon är det studenten så ikväll blir det att fixa med kärran vi ska åka på. Blir rätt så fett tror jag, speciellt med tanke på att vi har ett konsert ljudsystem för 500 per :) Blir lite fin musik och lite mindre fin musik. Listan går att se genom att trycka HÄR. Efter imorgon är man dessutom arbetslös, ska bli intressant det med. Får väll hoppas att man hittar något illa kvickt annars blir det fattigt.

 

Vad gör jag annars då?

 

Jag spelade ut New Super Mario Bros till Wii igår med Lotten, riktigt kul (som vanligt). Det är något speciellt med Mario spel som får mig att aldrig vilja sluta spela innan jag är klar med dem (sålänge det inte går åt helvete 1000 ggr och man får ett anfall). Spelar även igenom Final Fantasy XIII på mitt 360, det går väll inte super bra speciellt med tanke på att jag inte sitter så mycket vid det, samt att jag har 100 andra saker på gång. Spelat mycket WoW på privatservern Feenix på senaste men inte blivit något alls denna vecka.

 

Har även bytt styrspak till min andra N64 kontroll så att jag nu kommer kunna spela N64 med nära och kära. Blir förhoppningsvis en hel del i sommar, men får se.

 

Jag har lugnat mig lite med att köpa spel nu på sistone också, har nämligen infört en regel för mig själv där jag inte får köpa ett nytt spel innan jag spelat ut 3-5 och recenserat dessa och lagt in dem på GameTrailers såväl som min andra blogg.

 

De spel som kommer att komma upp här närmast är Super Smash Bros Brawl som jag spelade förra sommaren, Super Mario Bros Wii, Brütal Legend samt Guitar Hero 4 + 5. Sedan blir att göra en recension för Final Fantasy XIII då jag spelat ut det.

 

Hade väll tänkt att spela Fable 3, Super Mario Galaxy 2, Alan Wake och Alice: Madness Returns i sommar. Får se hur mycket tid som kommer läggas ner framför konsoller under sommaren.


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja, det var ju precis det jag sa - att de två låtarna har lite inslag av dub, inte att Pendulum låter dub överlag. :P

2011-06-16 @ 09:20:29
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0