Wii tagg

Fick ett riktigt sug att börja smeka på mina Wii kontroller igen och pumpa igenom ett och annat spel på den underbara konsolen efter gårdagens spelande av "New Super Mario Bros. Wii". Känner dock avsaknad av både det spelet såväl som Mario Party 8 och Mario Kart Wii. Det är spel jag länge velat ha, men aldrig skaffat mig då jag inte spelat på mitt Wii i princip något sedan jag köpte mitt 360. Men nu så är suget tillbaka. Kan det ha att göra med att sommaren är här?

Jag och Lotten satt nämligen och maxade Super Smash Bros Brawl förra sommaren och det var stört roligt, saknar det lite :(. Men kanske man ska fixa sig ett ännu mer nice party spel som man kan ha på förfester såväl som då man vill njuta av lite co-op med sin flickvän och/eller sina vänner? Får väll sitta och vänta på att impulsen ska ta och göra mig ett viktigt beslut, men just nu så sitter fokusen av mina pengar på studenten där det kommer att gå åt MYCKET pengar.

Oh well, på tal om annat så ska det chillas idag. Kanske blir att glida omkring på longboarden ett tag under dagen, spela lite TV-spel och eventuellt styra TV-spels LAN med Lotten ikväll, återstår som sagt att se.

Just nu spelar jag Final Fantasy XIII på 360, har dock bara spelat i ca. 3 och en halv timma så har inte kommit så långt, men so far so good. Blir nog mycket mer gaming tillsammans med min nyfunna ledighet, som kommer vara till studenten då jag istället får den underbara stämpeln "arbetslös". Så länge jag nu inte har turen med mig och kanske får mig ett litet jobb så man faktiskt har råd att göra något.

Until then, GAME ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0