Aldrig mer Tradera då jag är trött...

Igår då jag satt vid datorn runt 11 tiden på kvällen var jag så galet trött och givetvis så var jag tvungen att gå in på Tradera i samband med detta. Jag bjöd då på ett spel jag egentligen inte alls ville ha helt oseriöst då det var 1 minut kvar. Då jag hade lagt mitt bud insåg jag snabbt vad jag gjort och höll tummarna för att någon skulle buda över, men så var icket fallet. Så jag har nu vunnit "Battle for Middle Earth 2" till Xbox 360.

Som tröst så gillar jag strategi spel till viss mån och just detta har fått bra betyg av både GameTrailers (8.1) och IGN (8.3). Hoppas att det kommer att vara bra, om inte så kommer jag sälja det direkt jag blir less eller spelat ut det.
Spelet gick på 82 kr med frakt, så var inte överdrivet dyrt. Men fortfarande!

Oh well. Här kommer iaf en trailer för spelet.

Kommentarer
Postat av: Steph

Äsch, var ju inte så farligt mycket pengar, det kanske är jättekul!

2011-03-23 @ 21:44:39
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0