What's up?

Inte bloggat på ett tag nu men det beror på att jag inte har haft "tid". Fullt upp med att söka jobb, fixa med skolan och gamea. Vill ha jobb men känner samtidigt att det på något vis vore skönt att vara arbetslös typ 1 månad eller 2. Men, det lär säkert bli så i slutändan ändå (om inte längre).

I vilket fall så har jag börjat lira lite WoW igen. För tillfället så håller jag på med en Orc Shaman på Shattered Hand, för tillfället level 70 men den ska upp. Har ju inte köpt Cataclysm än och inte tänkt göra det innan jag åtminstone har fixat full proffession på Shamanen, miggat magen och dragit den 80 + full proffession sedan även levlat upp min DK + en Paladin till 80 med full proffession. Men kommer säkert att köpa Cata långt innan allt detta är gjort, återstår bara att se slutresultatet.

Igår så laddade jag hem Rift vilket känns väldigt intressant, kör 7 dagars trial. Har för tillfället bara kommit till level 3 då jag hann spela i ca. 20 min. Men so far so good, t.ex. så är det sjukt nice då man gör sin gubbe. Talents från level 2 och man kan specca hur man vill vilket även det känns roligt (men kan leda till att man har sämst gubbe) :D
I vilket fall så provar jag en Rogue just nu och det ska bli roligt att se vad som händer då man kommer upp i högre levlar.

Har dessutom börjat lessna lite på HoN, men så fort folk ringer in en och vill lira så är jag oftast på. Så jag har lagt ner att spela solo matchmaking utan lirar istället med åtminstone 1 polare. Känns som att det blir mycket roligare så.
Måste dock ge S2 creds för att dom är så duktiga på att hålla spelet vid liv genom nya heroes och nya skinns med mera, känns faktiskt som ett bra sätt att behålla spelare såväl som att tjäna mer pengar.

Det är typ vad jag håller på med nu, ska väll börja sätta mig och dra igenom Brutal Legend, Bioshock 1 + 2, Alan Wake och lite annat inom inte allt för länge också, men det återstår som sagt att se hur det blir med allt.
Recensioner kommer att komma på samtliga spel på min andra blogg där jag recenserar på engelska då jag tycker det blir 10 ggr bättre och dessutom enklare. Länk kommer att komma då den är lite mer aktiv.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Guardian: Colbie

Defiants: Rory



:)

2011-05-15 @ 18:13:32
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: Steph

Kul att du kör wow igen! Som sagt, kommentera med din mail hos mig så låter jag bli att publicera kommentaren och addar dig på real-id ^^

2011-05-15 @ 19:31:56
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0