Ayeh

Har tappat orken att blogga, ska försöka dra mina strån till stacken och faktiskt få någon slags aktivitet även om den må vara kass. Hellre det än ingen I guess.

Har nu börjat spelat i en BWL guild då tutti balutti varit frusen i ca. 1 månad nu pga att folk börjat med retail, bytt guild eller börjat med andra spel. Detta har även gjort att jag inte längre har min warrior som main utan min paladin är nu den karaktär jag spelar på då jag väl spelar.

Varför det inte blir så mycket gaming för mig beror främst på att jag jobbar (ska gå upp till 100% nu i 1-2 månader för att gå tillbaka till 75% i 2 månader för att sedan få en fast anställning på 100%). Men även på att jag vill göra annat än att bara nöta.


Har ju givetvis även köpt Assassin's Creed Revelations. Dessvärre har jag knappt tagit mig tid att spela eftersom jag är en sådan som vill sitta i flera timma i sträck för att känna något värde i spel med en riktig story. Kommer nog bli mycket mer till veckan då jag jobbar kväll.

Sist men inte minst så är december månad på ingång, med detta innebär julklappar n' stuff. Kommer försöka handla alla redan innan december går av stapeln så att det är bortgjort.

PS. Kommer att komma mer uppdateringar med tiden (vare sig ni vill det eller inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0