Berlin 'n' stuff

Jag och Lotten har känt att vi måste hitta på något nu då hon har lov och jag inte har något bättre för mig. Därför har vi funderat på Berlin och det börjar bli väldigt akut men trotts det absolut möjligt att styra. Vore så skönt att bara fara bort ett tag och slippa Umeå ett tag, så sjukt trist och enformigt.

Har införskaffat mig Tony Hawk's Underground till PS2 vilket är en gammal goding som jag hunnit spela lite granna och det är lika kul som jag minns det. Det är så kul att spela äldre spel då man först tycker att grafiken är småjobbig men redan efter 5 minuter så är man helt inne i spelet och känner hur det inte skulle varit samma sak med dagens grafik.
Har även köpt Guitar Hero 2 till PS2, försökte få igång det här om dagen men det fungerade givetvis inte, skivan hakar upp sig direkt efter introt, men ska ge det några fler försök. Detta ledde dock till att jag satte mig och spelade ut Guitar Hero (1). Måste säga att det spelet har alldeles för få låtar.

Dessutom så söker Volvo 100 feriearbetare, givetvis är det en aning trist att det bara är sommarjobb, men samtidigt så är det bättre än inget och det kan alltid leda till något mer positivt. Bara hålla tummarna att man får jobbet :)

Har även bokat in tatueringstid, blir den 22:a maj på Port Royal (var där jag gjorde min Mario tatuering). Kommer eventuellt att bli att unna sig en drop-in innan dess, men återstår att se.

Ska iaf gå och lägga mig nu, har varit en trevlig dag med påskmiddag och imorgon ska man hem till mor och äta påskmat ännu en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0