WiiU


Då har dem släppt flertalet WiiU games under E3-mässan och jag måste medge att det allt finns några godbitar att se fram emot!

Tänkte göra en lista över dessa för att kunna få en lätt överblick över spelen:
New Super Mario Bros. U
Nintendo Land
ZombiU
Pikmin 3
Rayman Legends
Game & Wario

Beroende på prisklass kan jag nog även tänka mig:
Chasing Aurora
Cloudberry Kingdom
LEGO City: Undercover

Spel som kommer att komma till WiiU som jag mest troligt kommer att skaffa till annan konsol:
Assassin's Creed III (lär jag visserligen skaffa till 360)
Darksiders 2 (blir nog även det till 360 om man inte skaffat ett PS3 innan dess)
Just Dance 4 (blir Kinect på detta om möjligt annars finns nog stor möjlighet för WiiU)
Mass Effect 3 (blir nog även det till 360)
Tekken Tag Tournament 2 (blir till 360 om inte PS3)

Kan vara något jag glömt men tror inte det, känns dock inte som att jag känner ett jätte behov att ha allt för många titlar till konsolen utan kommer snarare att ha det som jag nu har det till mitt Wii, några enstaka väldigt typiska Nintendo-spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0