Dessa förhoppningar....

Igår hade jag en riktigt positiv inställning inför att komma hem och gamea. Nackdelen som blev var att ingen av mina kumpaner var särskilt taggad på att spela vilket även sänkte mitt sug. Istället så blev det bara att göra lite dailys, köra några rundor CoD 4 och 1-2 games HoN innan jag skulle leka med några polare.

Tanken var först att spela brädspel och/eller se på film. Istället for vi ut på Allstar och drack 5 riktigt goda drinkar, alla med tema och en fin historia av den väldigt ambitiösa bartendern. Var där till 22.00 (stängningsdags), efter det begav vi oss hem till mig för att spela brädspel och dricka lite öl. Blev "The Settlers från Catan".

Då vi var klara med det satt vi och snackade skit till jocke skulle hem och sova (smartskaftet skulle upp och jobba klockan 8). Efter det blev det en heeeel del HoN. Satt och lirade till klockan 05.30, kom på att klockan var sjukt mycket och var inte alls trött så bestämde mig för att dygna, läste därför lite av min bok. Givetvis så slog tröttheten tillbaka och jag gick och la mig klockan 06.00.

En mycket fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0