Slackin as always.

Var vääldigt längesedan jag bloggade nu, kommer inte ens bli ett vettigt inlägg och för en gångs skull ska jag inte lova att jag kommer bli "bättre" på att blogga. I vilket fall som helst trodde jag att jag skulle blogga betydligt mer frekvent som arbetslös men det blev raka motsatsen, se hur det kan gå!

Jag har iaf fixat en ny karaktär till 85 i WoW (en druid). Försöker geara upp den för fullt.
Jag har fått komma med i en guild och raida med huntern.
Jag har halvt gett upp tanking på warriorn utan kör nu fullt fräs på DPS.
Jag har beställt böcker.
Jag ska börja jogga in sommaren.

OCH, jag ska försöka att börja blogga mer och vettigare.

Anyhow, don't lose faith in me, kkthxbye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0